Centrul unic de apel al Serviciului Fiscal de Stat (SFS) informează contribuabilii care utilizează sistemul informațional automatizat (SIA) „e-Factura”, dar și alți contribuabili interesați că ei au posibilitatea să solicite consultații privind utilizarea noii versiuni a acestui sistem, apelând numărul 080001525 (tasta 2).
Operatorii Direcției asistență clienți din cadrul Centrului de Tehnologii Informaționale în Finanțe (CTIF), care deservesc Centrul unic de apel al SFS, oferă apelanților consultații și suport tehnic privind utilizarea noii versiuni a SIA „e-Factura” în etapa de testare a acesteia care se desfășoară în perioada 1 – 30 iunie 2020.
Cele mai frecvente întrebări la tema respectivă, parvenite până în prezent la Centrul unic de apel, au vizat cerințele și modul de accesare a platformei de test, precum și procedurile de utilizare a funcționalităților sistemului „e-Factura”. Contribuabilii care doresc să acceseze platforma de test a noii versiuni a SIA „e-Factura” pot afla mai multe informații despre această procedură, accesând link-ul https://ctif.gov.md/ro/ghid-video-sia-e-factura-suport-pentru-contribuabili
Potrivit datelor statistice ale Centrului unic de apel, în primele cinci luni ale anului curent, operatorii acestuia au înregistrat și răspuns la circa 2,2 mii cereri de consultanță și suport tehnic parvenite de la utilizatorii SIA „e-Factura”. Majoritatea cererilor au vizat aspecte legate de procedura de utilizare a sistemului, semnarea facturilor fiscale și modul de accesare a acestui sistem.
Operatorii Centrului unic de apel al SFS oferă răspunsuri la apelurile solicitanților de luni până vineri, între orele 8.00 și 17.00. Apelurile la 080001525 sunt gratuite și pot fi efectuate din orișicare rețea de telefonie mobilă sau fixă.
Serviciul de presă al CTIF
22 iunie 2020