La I.P. „CTIF” suntem o echipă de circa 500 de colegi, iar activitatea noastră ține de domeniul IT și acordarea serviciilor în arii de activitate precum: finanțe publice, achiziții publice, fiscal și vamal. Gestionăm proiecte de interes cu impact național și guvernamental.
Alaturați-vă echipei I.P. „CTIF”!
- FUNCȚII VACANTE
-
- Funcționar/Funcționară informații clienți/cliente
-
Descrierea activității
- Asigurarea suportului informativ-consultativ și tehnic clienților/utilizatorilor existenți și celor potențiali, prin telefon, e-mail, skype cu privire la sistemele administrate și serviciile prestate de Instituție;
- Asigurarea procesului de înregistrare a cererilor și/sau reclamațiilor parvenite de la clienți prin intermediul Sistemului de tichetare a cererilor și administrarea soluționării acestora;
- Promovarea serviciilor și produselor Instituției;
- Efectuarea înregistrărilor de rigoare cu privire la comenzile de comercializare a produselor/serviciilor.
- Întocmirea proceselor-verbale de comun cu subdiviziunile responsabile din cadrul Serviciului Fiscal de Stat privind întrebările parvenite de la contribuabili, care nu au fost regăsite în Baza generalizată a practicii fiscale.
Întocmirea proceselor-verbale de comun cu subdiviziunile responsabile din cadrul Serviciului Fiscal de Stat privind întrebările parvenite de la contribuabili, care nu au fost regăsite în Baza generalizată a practicii fiscale.
Constituie un avantaj:
- Experiență de la 2 ani în domeniu;
- Cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
- Cunoașterea legislației şi actelor normative în unul sau mai multe din domeniile fiscal, vamal sau finanțe publice.
Oferim:
- Program de integrare și ghidare de către un mentor;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală în cadrul instituției. Cursuri de instruire și training-uri periodice;
- Mediu de lucru dinamic, interactiv;
- Organizarea evenimentelor corporative și sportive;
- Program de muncă de 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
- Salariu competitiv (de la 15 000 – 18 000 MDL cu posibilități de creștere în dependență de implicare și nivel de profesionalism), pachet social deplin;
- Zile libere si sprijin financiar pentru evenimente personale;
- Sediu în centrul capitalei.
Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău în limba de stat însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau ruslana.rusnac@ctif.gov.md, sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 069632889; 022 262598.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu!
- Programator/Programatoare (software)
-
Descrierea activității:
- Efectuarea analizei conceptelor sistemelor informaționale înaintate spre elaborare;
- Efectuarea studiului funcționalității și documentelor viitoarelor sisteme;
- Elaborarea sarcinilor tehnice necesare pentru realizarea sistemelor informaționale;
- Monitorizarea și verificarea ca sistemele informaționale să fie realizate conform documentelor tehnice;
- Verificarea specificațiilor de dezvoltare în modulele sistemelor informaționale: proiectarea și scrierea codului de program conform specificațiilor de dezvoltare, testarea funcționalității dezvoltate și modul în care acestea se integrează în aplicație, documentarea codului sursă, scris la nivel tehnic și oferirea suportului pentru întocmirea documentației de utilizare a aplicației și a funcționalităților dezvoltate.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
- Cunoașterea limbajelor de programare: PHP 8+ (Framework Laravel), Java, Python, C#;
- Cunoașterea bazelor de date cum ar fi: MySQL , PostgreSQL, MongoDB, Informix;
- Cunoașterea limbajelor de scriptare și machetare: HTML5, CSS3, JavaScript, Vue, React, Laravel;
- Cunoașterea principiilor de dezvoltare, proiectare, elaborare, testare și implementare a programelor, instrumentelor pentru dezvoltarea de programe;
- Cunoașterea sistemului de operare Linux;
- Cunoașterea instrumentelor de dezvoltare a aplicațiilor: PHPStorm sau alt IDE;
- Cunoașterea sistemului de versionare: GitLab, TFS;
- Cunoașterea platformelor de creare și modificarea rapoartelor CristalReport, Jasper;
- Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.
Constituie un avantaj:
- Experiența de 2 ani în domeniu;
- Cunoașterea limbii engleze nivel tehnic;
- Cunoașterea protocoalelor Web;
- Machetarea aplicațiilor Web adaptive (RWD).
Oferim:
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală în cadrul instituției.
- Cursuri de instruire și training-uri periodice;
- Mediu de lucru dinamic, interactiv;
- Organizarea evenimentelor corporative și sportive;
- Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
- Salariu competitive (de la 18 000 – 21 000 MDL cu posibilități de creștere în dependență de implicare și nivelul de profesionalism), pachet social deplin;
- Zile libere si sprijin financiar pentru evenimente personale;
- Sediu în centrul capitalei.
Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul în limba de stat la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 69632889; 22 262598.
- Administrator/Administratoare de sistem de tehnologie a informației
-
Descrierea activității:
- Efectuarea instalării, configurării sistemelor de operare pentru sisteme, servicii și aplicații din cadrul Ministerului Finanțe, Serviciului Fiscal de Stat, Serviciului Vamal și a Instituției;
- Monitorizarea, administrarea și întreținerea sistemelor, serviciilor, aplicațiilor din cadrul Ministerului Finanțe, Serviciului Fiscal de Stat, Serviciului Vamal și a Instituției;
- Participarea în cadrul echipelor de proiect privind implementarea de noi sisteme, servicii și aplicații;
- Efectuarea copiilor de rezervă a sistemelor, serviciilor și aplicațiilor informatice, precum și restabilirea acestora în caz de necesitate;
- Asigurarea procesului de generare și păstrare a log-lor;
- Soluționarea incidentelor IT;
- Acordarea suportului necesar utilizatorilor în exploatarea sistemelor, serviciilor și aplicațiilor.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
- Cunoștințe fundamentale despre hardware și software server / computere;
- Cunoștințe avansate Linux / Windows;
- Cunoștințe sigure Active Directory;
- Cunoștințe în protocoalele DNS, DHCP, LDAP, IMAP, SSH, SNMP;
- Cunoștințe avansate în sisteme de stocare (FreeNas, NetApp);
- Cunoașterea instrumentelor de monitorizare (Zabbix, Nagios, PRTG etc.);
- Cunoștințe în instalarea, configurarea și administrarea sistemelor de gestiune a serviciilor de poștă electronică;
- Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.
Constituie un avantaj:
- Experiența de 2 ani în domeniul;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel tehnic.
Oferim:
- Program de integrare și ghidare de către un mentor;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală în cadrul instituției. Cursuri de instruire și training-uri periodice;
- Mediu de lucru dinamic, interactiv.
- Organizarea evenimentelor corporative și sportive;
- Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
- Salariu competitive (de la 18 000 – 21 000 MDL cu posibilități de creștere în dependență de implicare și nivel de profesionalism), pachet social deplin;
- Zile libere si sprijin financiar pentru evenimente personale;
- Sediu în centrul capitalei.
Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău în limba de stat la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau ruslana.rusnac@ctif.gov.md, sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 069632889; 022 262598.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu!
- Administrator/Administratoare baze de date
-
Descrierea activității:
- Efectuarea instalării, configurării sistemelor de gestiune a bazelor de date;
Administrarea bazelor de date afarente sistemelor informaționale; - Monitorizarea bazelor de date;
- Acordarea, retragerea, modificarea drepturilor de acces ale utilizatorilor bazelor de date;
- Efectuarea copiilor de rezervă a bazelor de date;
- Testarea copiilor de rezervă ale bazelor de date;
- Efectuarea și supravegherea procedurilor privind importul/ exportul/ actalizarea informațiilor din bazele de date;
- Acordarea ajutorului practic utilizatorilor în exploatarea bazelor de date;
- Asigurarea procesului de generare și păstrare a logurilor.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
- Cunoașterea aplicațiilor și serviciilor de sistem (Windows, Linux);
- Cunoașterea sistemelor de gestiune a bazelor de date (Oracle, MySql, Mssql, PostgreSQL, Informix);
- Cunoașterea limbajelor: PL/ SQL, Transact- SQL, FoxPro.;
- Cunoașterea tehnologiilor (Web Services (SOAP, REST), XML, JSON,etc.);
- Cunoașterea sistemelor de monitorizare: Zabbix;
- Cunoașterea sistemelor de monitorizare a bazelor de date;
- Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.
Constituie un avantaj:
- Experiență de la 2 ani în domeniu;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel tehnic.
Constituie un avantaj:
- Experiență de la 2 ani în domeniu;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel tehnic.
Oferim:
- Program de integrare și ghidare de către un mentor;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală în cadrul instituției.
- Cursuri de instruire și training-uri periodice;
- Mediu de lucru dinamic, interactiv;
- Organizarea evenimentelor corporative și sportive;
- Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
- Salariu competitive (de la 20 000 – 23 000 MDL cu posibilități de creștere în dependență de implicare și nivel de profesionalism), pachet social deplin;
- Zile libere si sprijin financiar pentru evenimente personale;
- Sediu în centrul capitalei.
Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău în limba de stat la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau ruslana.rusnac@ctif.gov.md, sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 069632889; 022 262598.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu!
- Efectuarea instalării, configurării sistemelor de gestiune a bazelor de date;
În cazul în care cerințele noastre te descriu, îți așteptăm CV-ul în limba română la adresa resurse.umane@ctif.gov.md sau ruslana.rusnac@ctif.gov.md contactează-ne la nr. de telefon (+373) 060-588-817.
Parcurge interviul online: