La I.P. „CTIF” suntem o echipă de circa 500 de colegi, iar activitatea noastră ține de domeniul IT și acordarea serviciilor în arii de activitate precum: finanțe publice, achiziții publice, fiscal și vamal. Gestionăm proiecte de interes cu impact național și guvernamental. 

Alaturați-vă echipei I.P. „CTIF”!

FUNCȚII VACANTE
Inspector (evidență și măsurări) în cadrul secției evidență și măsurări (post de măsurare Giurgiulești și post de măsurare Costești)

Sarcini și responsabilități:

  • Efectuarea măsurărilor sarcinilor pe osii, masei totale și dimensiunilor vehiculelor care efectuează transporturi pe drumurile publice ale Republicii Moldova, precum și analiza, generalizarea și eliberarea rezultatelor măsurărilor efectuate (certificat de măsurare a vehiculelor și bon de cântărire);
  • Respectarea regulilor privind accesul și utilizarea, facilităților și echipamentelor specificate, utilizate pentru efectuarea inspecțiilor în teritoriu (la punctele de trecere a frontierei);
  • Asigurarea respectării procedurilor pentru definirea controalelor necesare pentru identificarea, depozitarea, protecția, regăsirea, păstrarea și eliminarea înregistrărilor sale cu privire la respectarea standardului internațional SM EN ISO/CEI 17020:2013;
  • Asigurarea procesului privind descrierea și asigurarea procesului de tratare a reclamațiilor și apelurilor.

Ești binevenit(ă), dacă:

  • Ai studii în domeniul ingineriei mecanice sau tehnice;
  • Deții experiență în domeniul relevant postului 1 an (constituie un avantaj);
  • Cunoști legislația, standardele şi actele normative de referință;
  • Ești atent(ă), responsabil(ă), capabil(ă) să lucrezi în echipă;
  • Cunoști limba română (cunoașterea limbii engleză va constitui un avantaj).

Ce îți oferim în schimb?

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă în ture, 12 ore pe zi (inclusiv pauza de masă);
  • Salariu competitiv și pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.

Dacă cerințele noastre te descriu, îți așteptăm CV-ul la adresa resurse.umane@ctif.gov.md, indicând funcția pentru care candidezi.

Mai multe detalii: (022) 262 598

Proiectant sisteme informaționale

Sarcini și responsabilități:

  • Efectuarea lucrărilor de proiectare a sistemelor informatice conform reglementărilor adoptate de Instituție și a legislației în vigoare;
  • Asigurarea definirii specificațiilor software și hardware pentru construirea efectivă a sistemelor informatice și participă la evaluarea lucrărilor legate de proiecte;
  • Program de integrare și și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămînă;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.
  • Elaborarea documentației de analiză a sistemelor informaționale, precum: concepții, regulamente la sisteme informaționale, caiete de sarcini, sarcini tehnice, ghiduri de utilizare, inclusiv elaborarea schemelor de business-procese;
  • Analizarea funcțională și oferirea suportului tehnic echipelor de testare, operaționale pentru defectele software identificate pe sistemele informatice aflate în gestiune, în perioada de implementare;
  • Oferirea consultanței membrilor echipei de proiect.

Ești binevenit(ă), dacă:

  • Ai studii în domeniul tehnologiilor informaționale sau economie;
  • Deții experiență în domeniul relevant postului de 2 ani (constituie avantaj);
  • Cunoști care sunt prevederile standardului internațional de management al proiectelor (Project Management Body of Knowledge – PMBOK);
  • Ești familiarizat cu legislația privind derularea proiectelor în domenii (de exemplu: Codul fiscal sau alte acte normative în domeniul fiscal, vamal și/sau financiar);
  • Cunoști literatură din domeniul tehnologiilor informaţionale, inclusiv al procesului și specificului de dezvoltare a sistemelor software.
  • Deții cunoștințe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, etc.;
  • Ești atent(ă), responsabil(ă), capabil(ă) să lucrezi în echipă;
  • Cunoști limba română (cunoașterea limbii engleză va constitui un avantaj).

Constituie un avantaj:

  • Experiența de 2 ani în domeniul;
  • Cunoașterea limbii engleze.

Ce îți oferim în schimb?

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară;

Dacă cerințele noastre te descriu, îți așteptăm CV-ul la adresa resurse.umane@ctif.gov.md, indicând funcția pentru care candidezi.
 
Mai multe detalii: (022) 262 598

Specialist în testarea sistemelor informaționale

Sarcini și responsabilități:

  • Elaborarea Planurilor de testare a sistemelor informaționale și contribuie la dezvoltarea strategiei de testare;
  • Efectuarea testelor de regresie, testelor funcționale și nefuncționale (inclusiv teste de performanță);
  • Efectuarea testării sistemelor informaționale dezvoltate, precum și documentarea și raportarea erorilor depistate în cadrul proiectelor Instituției;
    Investigarea problemelor identificate;
  • În urma testării sistemelor informaționale asigură că acestea corespund specificațiilor tehnice, lipsesc erori în sistem și satisfac cerințelor stabilite de către managerii de proiect și beneficiarii proiectului;
  • Elaborarea proceselor verbale de testare.

Ești binevenit(ă), dacă:

  • Ai studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Deții experiență în domeniul relevant postului de 1 an (constituie un avantaj);
  • Ești familiarizat cu tipurile de testare (performanță, funcțională, securitate etc.) și tehnicile de testare (White Box, Grey Box și Black Box etc.);
  • Știi să utilizezi instrumente și aplicații pentru testare (Selenium IDE, Selenium WebDrive, WapPro, Jmeter etc.);
  • Deții cunostințe în SQL.
  • Deții cunoștințe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, etc.;
  • Ești atent(ă), responsabil(ă), capabil(ă) să lucrezi în echipă;
  • Cunoști limba română și rusă (cunoașterea limbii engleză va constitui un avantaj).

Ce îți oferim în schimb?

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
    Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară;
  • Sediul în centrul orașului Chișinău.

Dacă cerințele noastre te descriu, îți așteptăm CV-ul la adresa resurse.umane@ctif.gov.md, indicând funcția pentru care candidezi.
 
Mai multe detalii: (022) 262 598

Programator RUBY

Descrierea activității:

  • Elaborarea, menținerea, dezvoltarea și asigurarea funcționării sistemului informațional în domeniile: finanțelor publice, fiscal, vamal și achiziții publice;
  • Aplicarea standardelor tehnice în domeniul tehnologiilor informaționale în vederea soluționării cerințelor specifice ale Instituției.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
  • Cunoașterea limbajelor de programare: Ruby on Rails, PHP;
  • Cunoașterea bazelor de date: MySQL;
  • Cunoașterea limbajelor de scriptare și machetare: HTML, CSS, JavaScript, jQuery;
  • Cunoașterea platformelor de versionări: Gitlab;
  • Cunoașterea principiilor de dezvoltare, proiectare, elaborare, testare și implementare a programelor și aplicațiilor Web;
  • Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.

Constituie un avantaj:

  • Experiența de 2 ani în domeniu;
  • Cunoașterea limbii engleze nivel tehnic;
  • Cunoașterea bazelor de date: MSSQL, PostgreSQL.
    Oferim:
  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
    Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.

Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md  sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 67101110; 22 262598

Programator .NET

Descrierea activității:

  • Elaborarea, menținerea, dezvoltarea și asigurarea funcționării sistemului informațional în domeniile: finanțelor publice, fiscal, vamal și achiziții publice;
  • Aplicarea standardelor tehnice în domeniul tehnologiilor informaționale în vederea soluționării cerințelor specifice ale Instituției.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
  • Cunoașterea limbajelor de programare: .NET Framework;
  • Cunoașterea bazelor de date: Mssql, MySQL, Infomix, MSAcces;
  • Cunoașterea limbajelor de scriptare și machetare: HTML, CSS, Java Script, Jquery, Ajax, Bootstrap;
  • Cunoașterea principiilor de dezvoltare, proiectare, elaborare, testare și implimentare a programelor și aplicațiilor Web;
  • Cunoașterea instrumentelor de dezvoltare a aplicațiilor: Visual Studio sau alt IDE;
  • Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.

Constituie un avantaj:

  • Experiența de 2 ani în domeniu;
  • Cunoașterea limbii engleze nivel tehnic;
  • Cunoaşterea protocoalelor Web;
  • Machetarea aplicaţiilor Web adaptive (RWD).

Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md  sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 67101110; 22 262598

Manager de proiect în tehnologia informației și comunicațiilor

Sarcini și responsabilități:

  • Efectuarea lucrărilor de gestionare a proiectelor și sistemelor informatice conform reglementărilor adoptate de Instituție și a legislației în vigoare;
  • Analiza și gestionarea solicitărilor de dezvoltare parvenite de la clienți;
  • Formarea, conducerea și organizarea activității echipei de proiect;
  • Planificarea, atribuirea sarcinilor și monitorizarea zilnică a executării acestora de către echipa de proiect;
  • Gestionarea proceselor aferente implementării proiectului (etapele de: inițiere, planificare, executare, monitorizare, raportare, încheiere);
  • Coordonarea documentației software: (Concepții; Sarcini tehnice; Ghiduri de utilizare);
  • Analiza și raportarea indicatorilor de îndeplinire a planului de proiect către conducere.

Ești binevenit(ă), dacă:

  • Ai studii superioare în domeniul economico-financiar și/ sau în domeniul IT;
  • Cunoști limba română (cunoașterea limbii engleză va constitui un avantaj);
    Deții experiență în domeniul relevant postului de 2 ani (va constitui un avantaj);
  • Deții cunoștințe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Visio, Enterprise arhitect, Internet, etc.;
  • Cunoașterea metodologiilor: (PMBook; Agile; etc.);
  • Cunoștințe în domeniul proiectării/dezvoltării software;
  • Cunoștințe de bază în managementul proiectelor;
  • Ești atent(ă), responsabil(ă), capabil(ă) să lucrezi în echipă.

Ce îți oferim în schimb?

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară;
  • Sediu în centrul capitalei.

Dacă cerințele noastre te descriu, îți așteptăm CV-ul la adresa resurse.umane@ctif.gov.md, indicând funcția pentru care candidezi.
Mai multe detalii: 022 262 598

Expert în domeniul Echipamentelor de Casa si Control

Cerințe față de candidați:

  • Studii tehnice superioare în domeniul electronicii și microelectronicii și TI;
  • Cunoașterea arhitecturii Echipamentelor de Casa si Control (ECC) și protocoalelor comunicaționale aferente activității;
  • Cunoștințe despre caracteristicile tehnice și funcționale ale Echipamentelor de Casa si Control (ECC);
  • Cunoștințe pentru organizarea asistenței tehnice specializate activități de instalare, reparație și deservire tehnică a ECC;
  • Cunoașterea legislației în domeniu și standardelor;
  • Abilitate de citire și utilizarea a documentațiilor tehnice, schemelor;
  • Abilități de utilizare a echipamentelor de testare.

Constituie avantaj:

  • Posedarea certificatelor privind lucru cu Echipamentelor de Casa si Control;
  • Experiența de 2 ani în domeniul;
  • Cunoașterea limbii engleze.

Oferim:

  • Program de integrare și și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.

Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md   sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 67101110; 22 262598.

Administrator baze de date

Sarcini și responsabilități:

  • Instalarea, configurarea sistemelor de gestiune a bazelor de date;
  • Administrarea, monitorizarea bazelor de date;
  • Elaborarea şi monitorizarea procedurilor privind importul / exportul / actualizarea datelor;
  • Participarea la implementarea de noi sisteme, servicii şi aplicaţii;
  • Planificarea, coordonarea și implementarea măsurilor de securitate, reglementarea accesului la bazele de date și prevenirea intervențiilor neautorizate. 

Ești binevenit(ă), dacă:

  • Ai studii superioare în domeniul  tehnologiilor informaționale;
  • Cunoști aplicațiile și serviciile de sistem (Windows, Linux);
  • Cunoști sistemele de gestiune a bazelor de date (Oracle, MySql, Mssql, PostgreSQL);
  • Cunoști limbaje gen  PL/ SQL, Transact- SQL, etc. ;
  • Cunoști tehnologii și instrumente ETL;
  • Cunoști tehnologiile (Web Services (SOAP, REST), XML, JSON,etc.);
  • Cunoști sisteme de monitorizare: gen Zabbix;
  • Deții competente digitale: Word, Excel, PowerPoint, Internet; Outlook, Visio etc.;
  • Ai capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.

Ce îți oferim în schimb?

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară;
  • Sediu în centrul capitalei.

Dacă cerințele noastre te descriu, îți așteptăm CV-ul la adresa resurse.umane@ctif.gov.md, indicând funcția pentru care candidezi.
 
Mai multe detalii: (022) 262 598
 

Manager de produs

Descrierea activității:

  • Asigurarea funcționării și exploatării sistemelor informaționale gestionate de Instituție;
  • Efectuarea măsurilor de perfecționare a sistemelor informaționale și participarea la testarea acestora.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoașterea limbajelor de programare: html, css, javascript, jquerry, php;
  • Cunoașterea aplicațiilor şi serviciilor de sistem: Windows, Linux;
  • Cunoașterea sistemelor de gestiune a bazelor de date: MySql, Informix, MSSql, PostgreSQL; 
  • Cunoștințe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Visio, Interne, Outlook;
  • Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat.

Constitui un avantaj:

  • Experiența de 2 ani în domeniu;
  • Cunoașterea limbii engleze.

Oferim:

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor; 
  • Oportunități de dezvoltare profesională continuă;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
  • Salariu competitiv și pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.

Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md    sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 67101110; 22 262598.
 

Administrator rețea de calculatoare

Descrierea activității:

  • Administrarea, configurarea, monitorizarea și efectuarea diagnosticării echipamentelor active de rețea;
  • Depănarea conexiunilor de rețea și soluționarea problemelor de conectivitate.
  • Administrarea accesului la resursele de rețea, Internet și VPN;
  • Oferirea asistenței de specialitate în exploatarea echipamentelor telecomunicaționale și rețelelor locale de calculatoare;
  • Efectuarea lucrărilor de proiectare, instalare și menținere în stare funcțională a rețelelor de calculatoare și comunicații.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
  • Cunoașterea principiului de funcționare a rețelelor de calculatoare (LAN și WAN);
  • Cunoașterea organizării și construirii fizice și logice a unei rețele info-comunicaționale; 
  • Cunoașterea tipurilor de echipamente active de rețea (dispozitive de comutare, rutare, paravan de protecție etc.) și a principiului de funcționare a acestora;
  • Cunoașterea protocoalelor preponderente de rețea și a modelului OSI/ISO 7498-1;
  • Cunoașterea instrumentelor de monitorizare (Zabbix, Nagios, PRTG etc.) și a protocoalelor de monitorizare a rețelei (SNMP, NetFlow, sFlow etc.).

Constituie un avantaj:

  • Experiență de 2 ani în domeniu;
  • Cursuri completate sau certificare în domeniul rețelelor info-comunicaționale (Mikrotik, Cisco, etc.)
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel tehnic.

Oferim:

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.

Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 67101110; 22 262598.

Administrator de sistem

Descrierea activității:

  • Monitorizarea și analizarea sistemelor, serviciilor și aplicațiilor existente;
  • Instalare, configurare și administrare a sistemelor de operare (Windows, Linux);
  • Mentenanța sistemelor de Operare Windows (2008/2012/2016), Linux (CentOS/Ubuntu);

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
  • Cunoștințe fundamentale despre hardware și software server / computere;
  • Cunoștințe avansate Linux / Windows;
  • Cunoștințe sigure Active Directory
  • Cunoștințe de bază DNS, DHCP, suita protocoalelor TCP/IP.
  • Cunoștințe avansate în sisteme de stocare (FreeNas, NetApp)
  • Cunoașterea instrumentelor de monitorizare (Zabbix, Nagios, PRTG etc.)
  • Cunoștințe în configurare și instalare a sistemelor de virtualizare (VMware, Hyper-V)
  • Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.
  • Operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook, Visio.

Constitui un avantaj:

  • Experiența de 2 ani în domeniu;
  • Cunoașterea limbii engleze.

Oferim:

  • Program de integrare și și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.

Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 67101110; 22 262598.

Programator PHP (Framework Laravel)

Descrierea activității:

  • Elaborarea, menținerea, dezvoltarea și asigurarea funcționării sistemului informațional în domeniile: finanțelor publice, fiscal, vamal și achiziții publice;
  • Aplicarea standardelor tehnice în domeniul tehnologiilor informaționale în vederea soluționării cerințelor specifice ale Instituției.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
  • Cunoașterea limbajelor de programare: PHP;
  • Cunoașterea bazelor de date: Mssql, MySQL, Infomix, MSAcces;
  • Cunoașterea limbajelor de scriptare și machetare: HTML, CSS, Java Script, Jquery, Ajax, Bootstrap;
  • Cunoașterea principiilor de dezvoltare, proiectare, elaborare, testare și implementare a programelor și aplicațiilor Web;
  • Cunoașterea instrumentelor de dezvoltare a aplicațiilor: PHP Storm sau alt IDE;
  • Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.

Constituie un avantaj:

  • Experiența de 2 ani în domeniu;
  • Cunoașterea limbii engleze nivel tehnic;
  • Cunoașterea protocoalelor Web;
  • Machetarea aplicațiilor Web adaptive (RWD).

Oferim:

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămînă;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.

Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md   sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 67101110; 22 262598.
 

Specialist relații cu publicul

Sarcini și responsabilități:

  • Elaborarea și redactarea comunicatelor de presă, materialelor informative și a articolelor;
  • Asigurarea implementării activităților de proiecte, din perspectiva comunicării (poze, materiale de PR, elemente de vizibilitate, etc.);
  •  Implementarea planurilor de acțiuni, a strategiilor și conceptelor de comunicare;
  • Asigurarea elaborării articolelor și publicarea acestora pe pagina web a Instituției;
  • Gestionarea paginilor de social media a Instituției și a paginii web;
  • Stabilirea și menținerea contactelor în rândul jurnaliștilor și dezvoltarea/ menținerea unei baze de date actualizate a acestora;
  • Menținerea comunicării interne în cadrul Instituției;
  • Sprijinirea participării reprezentanților Instituției la evenimente externe de promovare;
  • Păstrarea și arhivarea (fizic și electronic) corespunzătoare a documentației generate de îndeplinirea atribuțiilor.

Te așteptăm să fii parte a echipei noastre, dacă:

  • Ai studii în comunicare/ relații publice/ marketing/ științe sociale/ jurnalism;
  • Deții experiență în domeniu de minim 2 ani (reprezintă un avantaj);
  • Știi să utilizezi atât limbajul scris, cât și cel oral pentru a concepe și transmite mesaje coerente;
  • Știi să comunici fluent în limba română, rusă și engleză (va constitui un avantaj);
  • Deții cunoștințe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, etc.;
  • Ești responsabil, punctual și ai spirit de echipă și inițiativă;
  • Ai bune abilități organizatorice;
  • Ești familiarizat cu instrumente de dezvoltare a materialelor de PR și (infografice, spoturi video, Newsletter, etc.);
  • Deții cunoștințe de utilizare a programelor de creare și editare digitală imaginilor: Canva, Crello, Adobe Photoshop sau Illustrator (va reprezenta un avantaj)

Ce îți oferim noi:

  • Oportunități de dezvoltare profesională continuă;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară;
  • Sediu în centrul capitalei.

Dacă cerințele noastre te descriu, îți așteptăm CV-ul la adresa resurse.umane@ctif.gov.md, indicând funcția pentru care candidezi.

Mai multe detalii: (022) 262 598

 

Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 060-588-817.

Parcurge interviul online:

INTERVIU ONLINE