Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe (CTIF) a lansat astăzi, 4 mai, Centrul de apel cu numărul unic 022 822222 destinat serviciilor de asistență oferite de către instituție partenerilor și clienților săi.
Prin intermediul noii linii telefonice, operatorii Centrului de apel acordă asistență și suport tehnic utilizatorilor Sistemului Informațional Integrat de Evidență Contabilă în Autoritățile Publice bazat pe platforma 1C (SIIECAP) și altor sisteme de evidență contabilă, administrate de CTIF, în ceea ce privește utilizarea funcționalităților acestor sisteme.
Astfel, utilizatorii SIIECAP vor putea solicita suportul specialiștilor CTIF la efectuarea următoarelor procese: introducerea datelor în sistem, remedierea problemelor și/sau erorilor ce apar în procesul dat; formarea, verificarea rapoartelor în SIIECAP și încărcarea lor în alte sisteme; formarea arhivei bazei de date și schimbarea periodică a versiunii programului 1C; acordarea codurilor de activare a programului 1C, etc.
Instrumentele de interacțiune a Centrului de apel cu apelanții la numărul 022 822222 asigură înregistrarea solicitărilor parvenite, răspunsuri profesioniste, după caz, remiterea solicitărilor complexe către specialiștii de profil ai instituției pentru pregătirea răspunsurilor documentate, stabilirea termenilor de executare a solicitărilor și confirmarea executării acestora de către clienții care au cerut suport.
Prin lansarea primii linii telefonice, CTIF a demarat procesul de unificare a serviciilor de asistență și suport tehnic, furnizate de subdiviziunile instituției, într-un singur Centru de asistență pentru clienți care va deveni o platformă unică de interacțiune cu publicul. Această restructurare are scopul de a contribui la îmbunătățirea calității serviciilor de asistență și suport tehnic oferite clienților CTIF și a asigura continuitatea furnizării acestor servicii.
Centrul de apel al CTIF funcționează de luni până vineri, între orele 8.00 – 17.00. Apelurile la 022 822222 pot fi efectuate din orice rețea de telefonie fixă sau mobilă, la tarife standard. Doritorii pot remite solicitările de asistență și suport tehnic și prin poșta electronică la adresa: asistenta@ctif.gov.md.
Serviciul de presă al CTIF
4 mai 2020