Instituția publică ,,Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe” (CTIF), în calitate de centru de înregistrări al Instituția publică "Serviciului Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică" (STISC), anunță că a extins termenul de valabilitate a semnăturilor electronice, pe care le eliberează, până la doi ani.
Directorul instituției, Vitalie Coceban, a relatat că oportunitatea de a obține semnătura electronică pe un termen de doi ani este mai avantajoasă pentru solicitanți din punct de vedere al costurilor, dar și al necesității de reînnoire a acesteia. Din data de 8 aprilie, persoanele interesate pot solicita, în funcție de necesitate, eliberarea semnăturii electronice pe un termen de un an sau de doi ani, a precizat directorul.
Semnătura electronică, eliberată de CTIF, pentru semnarea documentelor electronice este echivalentă cu semnătura olografă pentru documentele pe suport de hârtie. Semnătura electronică permite accesul prin intermediul serviciilor guvernamentale MPass și MSign la toate serviciile electronice disponibile și autentificarea documentelor electronice, asigurând destinatarul de identitatea expeditorului și de integritatea documentului.
Doritorii de a obține semnături electronice pot completa cererea respectivă în mod electronic, accesând Cerere on-line sau programându-se la telefonul 022 822222.
Serviciul de presă al CTIF
8 aprilie 2020