La I.P. „CTIF” suntem o echipă de circa 500 de colegi, iar activitatea noastră ține de domeniul IT și acordarea serviciilor în arii de activitate precum: finanțe publice, achiziții publice, fiscal și vamal. Gestionăm proiecte de interes cu impact național și guvernamental. 

Alaturați-vă echipei I.P. „CTIF”!

FUNCȚII VACANTE
Administrator baze de date

Descrierea activității:

  • Instalarea, configurarea sistemelor de gestiune a bazelor de date;
  • Administrarea și monitorizarea bazelor de date;
  • Participare la implementarea de noi sisteme, servicii şi aplicaţii;
  • Planificarea, coordonarea și implementarea măsurilor de securitate, reglementarea accesului la bazele de date și prevenirea intervențiilor neautorizate.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
  • Cunoaşterea aplicaţiilor şi serviciilor de sistem (Windows, Linux);
  • Cunoaşterea sistemelor de gestiune a bazelor de date (MySql, Informix, Mssql, PostgreSQL, FoxPro);
  • Cunoaşterea limbajului (Transact SQL, FoxPro un plus);
  • Cunoaşterea sistemelor de monitorizare: Zabbix; SolarWinds;
  • Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet; Outlook, Visio;
  • Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.

Constituie un avantaj:

  • Experiența de 2 ani în domeniul;
  • Cunoașterea limbii engleze.

Oferim:

  • Program de integrare și și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămînă;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.
Administrator rețea de calculatoare

Descrierea activității:

  • Administrarea, configurarea, monitorizarea și efectuarea diagnosticării echipamentelor active de rețea;
  • Depănarea conexiunilor de rețea și soluționarea problemelor de conectivitate.
  • Administrarea accesului la resursele de rețea, Internet și VPN;
  • Oferirea asistenței de specialitate în exploatarea echipamentelor telecomunicaționale și rețelelor locale de calculatoare;
  • Efectuarea lucrărilor de proiectare, instalare și menținere în stare funcțională a rețelelor de calculatoare și comunicații.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
  • Cunoașterea principiului de funcționare a rețelelor de calculatoare (LAN și WAN);
  • Cunoașterea organizării și construirii fizice și logice a unei rețele info-comunicaționale; 
  • Cunoașterea tipurilor de echipamente active de rețea (dispozitive de comutare, rutare, paravan de protecție etc.) și a principiului de funcționare a acestora;
  • Cunoașterea protocoalelor preponderente de rețea și a modelului OSI/ISO 7498-1;
  • Cunoașterea instrumentelor de monitorizare (Zabbix, Nagios, PRTG etc.) și a protocoalelor de monitorizare a rețelei (SNMP, NetFlow, sFlow etc.).

Constituie un avantaj:

  • Experiență de 2 ani în domeniu;
  • Cursuri completate sau certificare în domeniul rețelelor info-comunicaționale (Mikrotik, Cisco, etc.)
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel tehnic.

Oferim:

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămînă;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.
Programator .NET

Descrierea activității:

  • Elaborarea, menținerea, dezvoltarea și asigurarea funcționării sistemului informațional în domeniile: finanțelor publice, fiscal, vamal și achiziții publice;
  • Aplicarea standardelor tehnice în domeniul tehnologiilor informaționale în vederea soluționării cerințelor specifice ale Instituției.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
  • Cunoașterea limbajelor de programare: .NET Framework;
  • Cunoașterea bazelor de date: Mssql, MySQL, Infomix, MSAcces;
  • Cunoașterea limbajelor de scriptare și machetare: HTML, CSS, Java Script, Jquery, Ajax, Bootstrap;
  • Cunoașterea principiilor de dezvoltare, proiectare, elaborare, testare și implimentare a programelor și aplicațiilor Web;
  • Cunoașterea instrumentelor de dezvoltare a aplicațiilor: Visual Studio sau alt IDE;
  • Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.

Constituie un avantaj:

  • Experiența de 2 ani în domeniu;
  • Cunoașterea limbii engleze nivel tehnic;
  • Cunoaşterea protocoalelor Web;
  • Machetarea aplicaţiilor Web adaptive (RWD).

Oferim:

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămînă;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.
Programator PHP

Descrierea activității:

  • Elaborarea, menținerea, dezvoltarea și asigurarea funcționării sistemului informațional în domeniile: finanțelor publice, fiscal, vamal și achiziții publice;
  • Aplicarea standardelor tehnice în domeniul tehnologiilor informaționale în vederea soluționării cerințelor specifice ale Instituției.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
  • Cunoașterea limbajelor de programare: PHP;
  • Cunoașterea bazelor de date: Mssql, MySQL, Infomix, MSAcces;
  • Cunoașterea limbajelor de scriptare și machetare: HTML, CSS, Java Script, Jquery, Ajax, Bootstrap;
  • Cunoașterea principiilor de dezvoltare, proiectare, elaborare, testare și implimentare a programelor și aplicațiilor Web;
  • Cunoașterea instrumentelor de dezvoltare a aplicațiilor: PHP Storm sau alt IDE;
  • Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.

Constituie un avantaj:

  • Experiența de 2 ani în domeniu;
  • Cunoașterea limbii engleze nivel tehnic;
  • Cunoaşterea protocoalelor Web;
  • Machetarea aplicaţiilor Web adaptive (RWD).

Oferim:

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămînă;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.
Manager de proiect

Descrierea activității:

  • Analiza și gestiunea solicitărilor de dezvoltare parvenite de la clienți;
  • Formarea, conducerea și organizarea activității echipei de proiect;
  • Planificarea, atribuirea sarcinilor și monitorizarea zilnică a executării acestora de către echipa de proiect;
  • Gestionarea proceselor aferente implementării proiectului (etapele de: inițiere, planificare, executare, monitorizare, raportare, încheiere);
  • Coordonarea documentației software: (Concepții; Sarcini tehnice; Ghiduri de utilizare);
  • Analiza și raportarea indicatorilor de îndeplinire a planului de proiect către conducere.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul economico-financiar (specialitatea management, business și administrare) și/sau în domeniul IT;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
  • Operare PC (Word, Excel, Visio, PowerPoint, Enterprise arhitect, Internet);
  • Cunoașterea metodologiilor: (PMBook; Agile; etc..);
  • Cunoștințe în domeniul proiectării/dezvoltării software; 
  • Cunoștințe de bază în managementul proiectelor.

Constituie un avantaj:

  • Experiență de 2 ani în domeniu;
  • Cunoașterea limbii engleze;
  • Cunoașterea procesului de dezvoltare a sistemelor software;

Oferim:

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională comtinuă.
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămînă;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară;
Administrator de sistem

Descrierea activității:

  • Monitorizarea și analizarea sistemelor, serviciilor și aplicațiilor existente;
  • Instalare, configurare și administrare a sistemelor de operare (Windows, Linux);
  • Mentenanța sistemelor de Operare Windows (2008/2012/2016), Linux (CentOS/Ubuntu);

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
  • Cunoștințe fundamentale despre hardware și software server/ computere;
  • Cunoștințe avansate (Linux, Windows);
  • Cunoștințe sigure Active Directory;
  • Cunoștințe de bază DNS, DHCP, suita protocoalelor TCP/IP;
  • Cunoștințe avansate în sisteme de stocare (FreeNas, NetApp); 
  • Cunoașterea instrumentelor de monitorizare (Zabbix, Nagios, PRTG etc.);
  • Cunoștințe în configurare și instalare a sistemelor de virtualizare (VMware, Hyper-V);
  • Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual;
  • Cunoștințe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook, Visio.

Constituie un avantaj:

  • Experiența de 2 ani în domeniu;
  • Cunoașterea limbii engleze.

Oferim:

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor; 
  • Oportunități de dezvoltare profesională continuă;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămînă;
  • Salariu competitiv și pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.

Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 060-588-817.

Parcurge interviul online:

INTERVIU ONLINE