La I.P. „CTIF” suntem o echipă de circa 500 de colegi, iar activitatea noastră ține de domeniul IT și acordarea serviciilor în arii de activitate precum: finanțe publice, achiziții publice, fiscal și vamal. Gestionăm proiecte de interes cu impact național și guvernamental.
Alaturați-vă echipei I.P. „CTIF”!
- FUNCȚII VACANTE
-
- Business Analyst - Proiectant sisteme informaționale
-
Sarcini și responsabilități:
- Efectuarea lucrărilor de proiectare a sistemelor informatice conform reglementărilor adoptate de Instituție și a legislației în vigoare;
- Asigurarea definirii specificațiilor tehnice pentru construirea efectivă a sistemelor informatice și participă la evaluarea lucrărilor legate de proiecte;
- Elaborarea documentației de analiză a sistemelor informaționale, precum: Concepții, Regulamente la sisteme informaționale, Caiete de sarcini, Sarcini tehnice, Amendamente la sarcina tehnică, Ghiduri de utilizare;
- Identificarea și elaborarea business-proceselor cu ajutorul diagramelor UML, precum și descrierea cerințele funcționale folosind diagrama cazurilor de utilizare;
- Analizarea funcțională și oferirea suportului tehnic echipelor de testare, operaționale pentru defectele software identificate pe sistemele informatice aflate în gestiune, în perioada de implementare;
- Oferirea consultanței membrilor echipei de proiect și conlucrează cu membrii echipei de dezvoltare.
Ești binevenit(ă), dacă:
- Ai studii în domeniul tehnologiilor informaționale sau economie;
- Deții experiență în domeniul relevant postului de 2 ani (constituie avantaj);
- Cunoști care sunt prevederile standardului internațional de analiză de business (Business Analysis Body of Knowledge – BABOK - constitui un avantaj);
- Ești familiarizat cu legislația privind derularea proiectelor în domenii (de exemplu: Codul fiscal, Codul Vamal sau alte acte normative în domeniul fiscal, vamal și financiar);
- Cunoști literatură din domeniul IT, inclusiv al procesului și specificului de dezvoltare a sistemelor software;
- Deții cunoștințe despre soluțiile specifice pentru proiectarea sistemelor informaționale;
- Cunoști instrumentele de modelare și design – Enterprise Architect și Microsoft Visio, Axure, Figma;
- Ești atent(ă), responsabil(ă), capabil(ă) să lucrezi în echipă cât și în mod individual;
- Cunoști limba română, limba rusă (cunoașterea limbii engleză va constitui un avantaj).
Ce îți oferim în schimb?
- Program de integrare și ghidare de către un mentor;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
- Salariu competitiv, pachet social deplin;
- Recompense și beneficii de motivare suplimentară;
Dacă cerințele noastre te descriu, îți așteptăm CV-ul la adresa resurse.umane@ctif.gov.md, indicând funcția pentru care candidezi.
Mai multe detalii: (022) 262 598 - Expert în domeniul Echipamentelor de Casa si Control
-
Cerințe față de candidați:
- Studii tehnice superioare în domeniul electronicii și microelectronicii și TI;
- Cunoașterea arhitecturii Echipamentelor de Casa si Control (ECC) și protocoalelor comunicaționale aferente activității;
- Cunoștințe despre caracteristicile tehnice și funcționale ale Echipamentelor de Casa si Control (ECC);
- Cunoștințe pentru organizarea asistenței tehnice specializate activități de instalare, reparație și deservire tehnică a ECC;
- Cunoașterea legislației în domeniu și standardelor;
- Abilitate de citire și utilizarea a documentațiilor tehnice, schemelor;
- Abilități de utilizare a echipamentelor de testare.
Constituie avantaj:
- Posedarea certificatelor privind lucru cu Echipamentelor de Casa si Control;
- Experiența de 2 ani în domeniul;
- Cunoașterea limbii engleze.
Oferim:
- Program de integrare și și ghidare de către un mentor;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
- Salariu competitiv, pachet social deplin;
- Recompense și beneficii de motivare suplimentară.
Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 67101110; 22 262598.
- Administrator baze de date
-
Sarcini și responsabilități:
- Instalarea, configurarea sistemelor de gestiune a bazelor de date;
- Administrarea, monitorizarea bazelor de date;
- Elaborarea şi monitorizarea procedurilor privind importul / exportul / actualizarea datelor;
- Participarea la implementarea de noi sisteme, servicii şi aplicaţii;
- Planificarea, coordonarea și implementarea măsurilor de securitate, reglementarea accesului la bazele de date și prevenirea intervențiilor neautorizate.
Ești binevenit(ă), dacă:
- Ai studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
- Cunoști aplicațiile și serviciile de sistem (Windows, Linux);
- Cunoști sistemele de gestiune a bazelor de date (Oracle, MySql, Mssql, PostgreSQL);
- Cunoști limbaje gen PL/ SQL, Transact- SQL, etc. ;
- Cunoști tehnologii și instrumente ETL;
- Cunoști tehnologiile (Web Services (SOAP, REST), XML, JSON,etc.);
- Cunoști sisteme de monitorizare: gen Zabbix;
- Deții competente digitale: Word, Excel, PowerPoint, Internet; Outlook, Visio etc.;
- Ai capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.
Ce îți oferim în schimb?
- Program de integrare și ghidare de către un mentor;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
- Salariu competitiv, pachet social deplin;
- Recompense și beneficii de motivare suplimentară;
- Sediu în centrul capitalei.
Dacă cerințele noastre te descriu, îți așteptăm CV-ul la adresa resurse.umane@ctif.gov.md, indicând funcția pentru care candidezi.
Mai multe detalii: (022) 262 598
- Administrator rețea de calculatoare
-
Descrierea activității:
- Administrarea, configurarea, monitorizarea și efectuarea diagnosticării echipamentelor active de rețea;
- Depănarea conexiunilor de rețea și soluționarea problemelor de conectivitate.
- Administrarea accesului la resursele de rețea, Internet și VPN;
- Oferirea asistenței de specialitate în exploatarea echipamentelor telecomunicaționale și rețelelor locale de calculatoare;
- Efectuarea lucrărilor de proiectare, instalare și menținere în stare funcțională a rețelelor de calculatoare și comunicații.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
- Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
- Cunoașterea principiului de funcționare a rețelelor de calculatoare (LAN și WAN);
- Cunoașterea organizării și construirii fizice și logice a unei rețele info-comunicaționale;
- Cunoașterea tipurilor de echipamente active de rețea (dispozitive de comutare, rutare, paravan de protecție etc.) și a principiului de funcționare a acestora;
- Cunoașterea protocoalelor preponderente de rețea și a modelului OSI/ISO 7498-1;
- Cunoașterea instrumentelor de monitorizare (Zabbix, Nagios, PRTG etc.) și a protocoalelor de monitorizare a rețelei (SNMP, NetFlow, sFlow etc.).
Constituie un avantaj:
- Experiență de 2 ani în domeniu;
- Cursuri completate sau certificare în domeniul rețelelor info-comunicaționale (Mikrotik, Cisco, etc.)
- Cunoașterea limbii engleze la nivel tehnic.
Oferim:
- Program de integrare și ghidare de către un mentor;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
- Salariu competitiv, pachet social deplin;
- Recompense și beneficii de motivare suplimentară.
Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 67101110; 22 262598.
Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 060-588-817.
Parcurge interviul online: