La I.P. „CTIF” suntem o echipă de circa 500 de colegi, iar activitatea noastră ține de domeniul IT și acordarea serviciilor în arii de activitate precum: finanțe publice, achiziții publice, fiscal și vamal. Gestionăm proiecte de interes cu impact național și guvernamental. 

Alaturați-vă echipei I.P. „CTIF”!

FUNCȚII VACANTE
Business Analyst - Proiectant sisteme informaționale

Sarcini și responsabilități:

  • Efectuarea lucrărilor de proiectare a sistemelor informatice conform reglementărilor adoptate de Instituție și a legislației în vigoare;
  • Asigurarea definirii specificațiilor tehnice pentru construirea efectivă a sistemelor informatice și participă la evaluarea lucrărilor legate de proiecte;
  • Elaborarea documentației de analiză a sistemelor informaționale, precum: Concepții, Regulamente la sisteme informaționale, Caiete de sarcini, Sarcini tehnice, Amendamente la sarcina tehnică, Ghiduri de utilizare;
  • Identificarea și elaborarea business-proceselor cu ajutorul diagramelor UML, precum și descrierea cerințele funcționale folosind diagrama cazurilor de utilizare;
  • Analizarea funcțională și oferirea suportului tehnic echipelor de testare, operaționale pentru defectele software identificate pe sistemele informatice aflate în gestiune, în perioada de implementare;
  • Oferirea consultanței membrilor echipei de proiect și conlucrează cu membrii echipei de dezvoltare.

Ești binevenit(ă), dacă:

  • Ai studii în domeniul tehnologiilor informaționale sau economie;
  • Deții experiență în domeniul relevant postului de 2 ani (constituie avantaj);
  • Cunoști care sunt prevederile standardului internațional de analiză de business (Business Analysis Body of Knowledge – BABOK - constitui un avantaj);
  • Ești familiarizat cu legislația privind derularea proiectelor în domenii (de exemplu: Codul fiscal, Codul Vamal sau alte acte normative în domeniul fiscal, vamal și financiar);
  • Cunoști literatură din domeniul IT, inclusiv al procesului și specificului de dezvoltare a sistemelor software;
  • Deții cunoștințe despre soluțiile specifice pentru proiectarea sistemelor informaționale;
  • Cunoști instrumentele de modelare și design – Enterprise Architect și Microsoft Visio, Axure, Figma;
  • Ești atent(ă), responsabil(ă), capabil(ă) să lucrezi în echipă cât și în mod individual;
  • Cunoști limba română, limba rusă (cunoașterea limbii engleză va constitui un avantaj).

Ce îți oferim în schimb?

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară;

Dacă cerințele noastre te descriu, îți așteptăm CV-ul la adresa resurse.umane@ctif.gov.md, indicând funcția pentru care candidezi.
 
Mai multe detalii: (022) 262 598

Expert în domeniul Echipamentelor de Casa si Control

Cerințe față de candidați:

  • Studii tehnice superioare în domeniul electronicii și microelectronicii și TI;
  • Cunoașterea arhitecturii Echipamentelor de Casa si Control (ECC) și protocoalelor comunicaționale aferente activității;
  • Cunoștințe despre caracteristicile tehnice și funcționale ale Echipamentelor de Casa si Control (ECC);
  • Cunoștințe pentru organizarea asistenței tehnice specializate activități de instalare, reparație și deservire tehnică a ECC;
  • Cunoașterea legislației în domeniu și standardelor;
  • Abilitate de citire și utilizarea a documentațiilor tehnice, schemelor;
  • Abilități de utilizare a echipamentelor de testare.

Constituie avantaj:

  • Posedarea certificatelor privind lucru cu Echipamentelor de Casa si Control;
  • Experiența de 2 ani în domeniul;
  • Cunoașterea limbii engleze.

Oferim:

  • Program de integrare și și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.

Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md   sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 67101110; 22 262598.

Administrator baze de date

Sarcini și responsabilități:

  • Instalarea, configurarea sistemelor de gestiune a bazelor de date;
  • Administrarea, monitorizarea bazelor de date;
  • Elaborarea şi monitorizarea procedurilor privind importul / exportul / actualizarea datelor;
  • Participarea la implementarea de noi sisteme, servicii şi aplicaţii;
  • Planificarea, coordonarea și implementarea măsurilor de securitate, reglementarea accesului la bazele de date și prevenirea intervențiilor neautorizate. 

Ești binevenit(ă), dacă:

  • Ai studii superioare în domeniul  tehnologiilor informaționale;
  • Cunoști aplicațiile și serviciile de sistem (Windows, Linux);
  • Cunoști sistemele de gestiune a bazelor de date (Oracle, MySql, Mssql, PostgreSQL);
  • Cunoști limbaje gen  PL/ SQL, Transact- SQL, etc. ;
  • Cunoști tehnologii și instrumente ETL;
  • Cunoști tehnologiile (Web Services (SOAP, REST), XML, JSON,etc.);
  • Cunoști sisteme de monitorizare: gen Zabbix;
  • Deții competente digitale: Word, Excel, PowerPoint, Internet; Outlook, Visio etc.;
  • Ai capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.

Ce îți oferim în schimb?

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară;
  • Sediu în centrul capitalei.

Dacă cerințele noastre te descriu, îți așteptăm CV-ul la adresa resurse.umane@ctif.gov.md, indicând funcția pentru care candidezi.
 
Mai multe detalii: (022) 262 598
 

Administrator rețea de calculatoare

Descrierea activității:

  • Administrarea, configurarea, monitorizarea și efectuarea diagnosticării echipamentelor active de rețea;
  • Depănarea conexiunilor de rețea și soluționarea problemelor de conectivitate.
  • Administrarea accesului la resursele de rețea, Internet și VPN;
  • Oferirea asistenței de specialitate în exploatarea echipamentelor telecomunicaționale și rețelelor locale de calculatoare;
  • Efectuarea lucrărilor de proiectare, instalare și menținere în stare funcțională a rețelelor de calculatoare și comunicații.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
  • Cunoașterea principiului de funcționare a rețelelor de calculatoare (LAN și WAN);
  • Cunoașterea organizării și construirii fizice și logice a unei rețele info-comunicaționale; 
  • Cunoașterea tipurilor de echipamente active de rețea (dispozitive de comutare, rutare, paravan de protecție etc.) și a principiului de funcționare a acestora;
  • Cunoașterea protocoalelor preponderente de rețea și a modelului OSI/ISO 7498-1;
  • Cunoașterea instrumentelor de monitorizare (Zabbix, Nagios, PRTG etc.) și a protocoalelor de monitorizare a rețelei (SNMP, NetFlow, sFlow etc.).

Constituie un avantaj:

  • Experiență de 2 ani în domeniu;
  • Cursuri completate sau certificare în domeniul rețelelor info-comunicaționale (Mikrotik, Cisco, etc.)
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel tehnic.

Oferim:

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.

Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 67101110; 22 262598.

Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 060-588-817.

Parcurge interviul online:

INTERVIU ONLINE