În condițiile situației epidemiologice în țară, Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe (CTIF) solicită clienților săi, în cazurile în care prezența acestora la oficiile de deservire ale instituției este obligatorie, să respecte întocmai regulile de prevenție și de igienă stabilite de autorități.
CTIF informează persoanele juridice care doresc să perfecteze contracte de conectare la serviciile fiscale electronice și doritorii de a procura semnături electronice că ei au obligația să-și programeze vizitele sale la oficiul de deservire a clienților din mun. Chișinău, str. Constantin Tănase 6, etajul 3, apelând la Centrul de apel al instituției 022 822 222.
Pentru a evita aglomerația și a nu se expune riscurilor de infectare cu COVID-19, CTIF solicită persoanelor care s-au programat să vină la oficiul de deservire a clienților la ora stabilită și fără însoțitori (inclusiv copii), să aibă pix, să fie echipați cu minimul elementelor de protecție individuală și să respecte distanța socială.
Pentru a remedia problemele tehnice legate de funcționalitatea sistemelor informaționale administrate de CTIF, utilizatorii acestora sunt îndemnați să solicite consultanță și suport tehnic prin poșta electronică sau prin telefon. Datele de contact pot fi găsite pe www.ctif.gov.md, link: https://www.ctif.gov.md/ro/servicii-suport-si-formulare-tip.
Serviciul de presă al CTIF
10 aprilie 2020