Call center-ul Instituţiei publice “Centrul de Tehnologii Informaţionale în Finanţe”

Activitatea Call center- Instituției publice “Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe” este orientată spre prestarea serviciilor informative și consultative.

Suportul tehnic a utilizatorilor sistemelor informaționale de gestiune a finanțelor publice al MF sunt organizate conform tabelului de mai jos.

Sistemul/modulul Procese de business Telefoane de suport
Conectaraea la Module Probleme legate de înregistrare și acces 022 26-28-66
022 26-28-67
Modulul „Planificarea bugetară” (SIMF/BPS) Elaborarea CBTM;
Stabilirea limitelor;
Elaborarea bugetului (colectarea propunerilor de buget, elaborarea versiunilor de buget);
Modificarea bugetului aprobat inițial
022 26-28-51
022 26-28-52
022 26-28-65
Modulul „Alocații bugetare” (GAB) Importul bugetului aprobat inițial
Dezagregarea bugetului aprobat inițial;
Redistribuiri de buget de tipul G, AB și AF;
Redistribuiri de buget de tipul ORG1 și ORG2;
Importul bugetului modificat;
Dezagregarea bugetului modificat (rectificat);
Elaborarea și dezagregarea bugetului provizoriu
022 26-28-51
022 26-28-52
022 26-28-65
Modulul „Instituția – Trezoreria” (E-Docplat) Crearea, semnarea și transmiterea ordinului de plată, ordinului de plată generalizatoare;
Crearea, semnarea și transmiterea notei de transfer, notei de transfer generalizatoare;
Crearea, semnarea și transmiterea delegației de retragere de numerar, delegației de retragere de numerar generalizatoare;
022 26-28-56
022 26-28-67
022 26-28-66
Modulul „Rapoarte (non)financiare” (SIMF/CNFD) Crearea, semnarea și transmiterea setului de rapoarte lunare (FD-049, FD-050); Crearea, semnarea și transmiterea setului de rapoarte trimestriale (FD-041- FD-048) 022 26-28-56
022 26-28-67
022 26-28-66

gov.md

mf.gov.md

servicii.gov.md